sobota, 10 września 2016

szycie moje- torba /worek bawełniany

Witajcie,
mój przedszkolak potrzebuje na poniedziałek worek na stój gimnastyczny (bawełniany). 
Obejrzałam wszystkie worki, które mamy w domu, wszystkie z jakiś sztucznych materiałów... 
Więc pomyślałam, że sama coś uszyję. I oto jest:





Bawełniana torba/ worek. Miękka, łatwo do niej włożyć małym rączkom strój po ćwiczeniach.
 A sowa? Nie mogłam się powstrzymać (torba nie mogła być przecież zwyczajna).
Za niedoskonałości przepraszam, dopiero się uczę.
Najważniejsze, że syn zachwycony :)

Zgłaszam więc moją pracę na wyzwania:


http://fabrykaweny.blogspot.ie/2016/09/wyzwanie-2.html


 https://craftowyogrodek.blogspot.com/2016/09/wyzwanie-cos-kreatywnego-challenge.html
Pozdrawiam,
Kasia

6 komentarzy:

  1. Bomba!!! mogę zostać Twoim przedszkolakiem? ;) dziękuję za udział w wyzwaniu CO :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O ja! Urocza ta Twoja torba :) Prawdę mówiąc wygląda jak torba nie tylko dla pszedszkolaka :) Dziękuję za zabawę z Craftowym Ogródkiem.

    OdpowiedzUsuń
  3. :) Buzia sama mi się uśmiecha, dziękuje bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O ja!!! A ja pomyślałam, że uszyłaś sobie super torbę a nie Kubusiowi! Zaczęłam mu zazdrościć! No super jest! I ta sówka!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje :) Bardzo, bardzo dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedzenie mojego bloga i pozostawienie komentarza :)