piątek, 19 sierpnia 2016

18-te urodziny Emila - dwie kartki

Witajcie,
dziś prezentuję dwie kartki urodzinowe:



Wykorzystałam papiery z kolekcji "Pan i Pani Black" Studio75. Tak bardzo mi się spodobały, że druga kartka powstała z tej samej kolekcji papierów :) Tekturka Latarnia Morska, kupiona na stryszku, potraktowana została mgiełką Ayeeda Mist- pearl old gold, dzięki temu lekko błyszczy w słońcu. Kwiatuszek zrobiłam sama z foamiranu w kolorze brązowym.
A tu druga kartka:




Pozdrawiam serdecznie :)
Kasia

2 komentarze:

  1. Super! Nareszcie mogę zajrzeć do środka, bo widziałam je tylko przez folijkę :)

    Pomysł na tę drugą formę pozwalam sobie porwać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje :) Pozwalam porywać moje pomysły ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedzenie mojego bloga i pozostawienie komentarza :)