wtorek, 28 lipca 2015

ślubna w kwiatach

Witajcie, 
chciałabym się pochwalić najnowszą kartką, przygotowaną z okazji ślubu. Do kartki dorobiłam  torebkę, obawiałam się, że w kopercie będzie jej za ciasno. Na koniec dołożyłam jeszcze kieszonkę na pieniądze, czego już na zdjęciach nie widać. 




Kartkę łatwo i wygodnie da się wyjąć z torebki.
Kwiatuszki przygotowałam sama od podstaw, narobiłam ich 173 sztuki, wykorzystałam 160.





Uwielbiam przeszycia, dlatego i na tej kartce znalazło się dla nich miejsce.








Ja jestem zadowolona. Niestety nie pamiętam jak się nazywa papier, który wykorzystałam, wiem tylko, że jest piękny i delikatny :)
Dziękuje za obejrzenie kolejnej mojej pracy.
Kasia

3 komentarze:

  1. O kurcze! Ale poszalałaś z tymi kwiatkami!
    Kartka wyszła pięknie! Muszę polecieć z innym kształtem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna kartka :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje Wam za tak miłe komentarze :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedzenie mojego bloga i pozostawienie komentarza :)