poniedziałek, 11 grudnia 2017

Kuferek wspomnień dla chłopca

Cieszę się, że znalazłam czas by Wam pokazać kuferek,
 który ma pomieścić wspomnienia z dzieciństwa Tymka.
 Kuferek jest dość duży (30x20x15) i pomieści:
 bransoletkę ze szpitala,pierwszą pieluszkę, smoczek, zdjęcia, 
ząbki (przygotowałam na nie fioleczkę), usg, kosmyk włosków,
 pierwszą laurkę, rysunek itp :) 



Bardzo podoba mi się taka forma zatrzymania wspomnień.
 Pomyślcie, jesteście dorośli i dostajecie takie pudełko pełne waszego dzieciństwa :)
 Ja byłabym zachwycona :)
Kasia

2 komentarze:

  1. Pieluszkę?!
    Ale kuferek bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uśmiałam się, bo zrozumiałam czemu Cię zdziwiło, że napisałam o pieluszce ;D Są dwie możliwości, rodzice wkładają jednego pampersa (czystego, nie używanego)i po latach można zobaczyć w jak małe pieluszki dzidziuś nosił, lub włożyć ulubioną pieluszkę tetrową, jeśli dziecko taką miało. Mój brat (facet już swoje lata ma) nadal ma jako pamiątkę pieluszkę tetrową, którą przytulał w dzieciństwie i myślę, że to naprawdę fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedzenie mojego bloga i pozostawienie komentarza :)